Noteikumi par preču pirkšanu un pārdošanu

Vispārīgie noteikumi
1.1. Elektroniskā veikala https://nanogo.lv noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir Pircējam un Pārdevējam (turpmāk – Pārdevējs) juridiski saistošs dokuments, kas nosaka Pušu tiesības un pienākumus.
1.2. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt, grozīt vai papildināt šos Noteikumus. Par izmaiņām Noteikumos Pircējs tiek informēts elektroniskā veikala mājaslapā.

Pirkšanas-pārdošanas līguma noslēgšana
2.1. Pirkšanas-pārdošanas līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu, kad Pircējs elektroniskajā veikalā noformē un iesniedz preču pasūtījumu, iepriekš iepazīstoties ar šiem noteikumiem.

Pārdevēja tiesības
3.1. Svarīgu apstākļu gadījumā Pārdevējs var uz laiku vai pilnībā apturēt elektroniskā veikala darbību, iepriekš nebrīdinot Pircēju.
3.2. Ja Pircējs mēģina kaitēt elektroniskā veikala darbībai, stabilitātei un drošībai vai pārkāpj savus pienākumus, Pārdevējam ir tiesības bez brīdinājuma ierobežot vai liegt viņam elektroniskā veikala lietošanu.

Pārdevēja pienākumi
4.1. Pārdevējs apņemas nodrošināt iespēju izmantot elektroniskā veikala pakalpojumus, kura darbības nosacījumus nosaka šie Noteikumi.
4.2. Pārdevējs apņemas piegādāt Pircēja iegādātās preces ar Pircēja izvēlēto piegādes veidu, pamatojoties uz šajos Pirkšanas – pārdošanas noteikumos noteiktajiem nosacījumiem.
4.3. Ja neparedzētu apstākļu dēļ Pārdevējs nevar piegādāt interneta veikalā pasūtītās preces, Pārdevējam ir tiesības izbeigt pirkuma-pārdošanas līgumu, iepriekš par to brīdinot pircēju. Pārdevējs var piedāvāt līdzīgu preci. Ja pircējs atsakās, pārdevējs apņemas atgriezt samaksāto naudu 3 darba dienu laikā.
4.4. Pēc tam, kad pircējs ir izmantojis Noteikumu 5.2. Pārdevējs apņemas atgriezt Pircējam samaksāto naudu 5 (piecu) darba dienu laikā no atgriežamās preces saņemšanas dienas.
4.5. Pārdevējs nevar atmaksāt Pircējam samaksāto summu, kamēr preces nav atgrieztas Pārdevējam vai kamēr Pircējs nav iesniedzis pierādījumus, ka preces ir nosūtītas Pārdevējam, atkarībā no tā, kas notiek vispirms.

Pircēja tiesības
5.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces elektroniskajā veikalā saskaņā ar šiem Noteikumiem.
5.2. Pircējam ir tiesības atcelt elektroniskajā veikalā noslēgto preču pirkšanas un pārdošanas līgumu, par to rakstiski paziņojot pārdevējam ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preces piegādes dienas.
5.3. Pircējs var izmantot 5.2.punktā aplūkotās Pircēja tiesības tikai tad, ja prece nav bijusi bojāta vai nav būtiski mainījusi savu izskatu, kā arī ja tā nav lietota.

Pircēja pienākumi
6.1. Pircējam ir jāmaksā par iegādātajām precēm un tās jāpieņem šajos noteikumos paredzētajā kārtībā.
6.2. Ja Pircējs preces piegādes laikā bez pamatota iemesla atsakās pieņemt preces, Pircējam pēc Pārdevēja pieprasījuma ir jāsedz preču atgriešanas izdevumi.
6.3. Preču piegādes laikā Pircējam Pircējam kopā ar Pārdevēju vai personu, kas piegādājusi sūtījumu, jāpārbauda sūtījuma un preces(-u) stāvoklis.
6.4. Pircējs, izmantojot interneta veikalu, apliecina, ka piekrīt šiem pirkšanas un pārdošanas noteikumiem un tiem ir jāievēro.

Preču cenas
7.1. Preču cenas interneta veikalā ir norādītas eiro. Cenās iekļauts PVN. Pēc pasūtījuma apstiprināšanas preču kopsummai tiek pieskaitīta piegādes maksa, ja tāda ir.
7.2. Uzņēmums var nodrošināt atlaides kodu/kuponu. Atlaižu kods ir unikāla burtu un/vai ciparu kombinācija, kas ļauj iegādāties preces caur https://nanogo.lt e-pastu. veikalā ar noteiktu atlaidi. Atlaižu kodi ir unikāli – katrs no tiem var nodrošināt dažāda lieluma atlaides, attiekties uz visu vai noteiktu sortimenta daļu, tiem ir dažādi derīguma termiņi un dažādi piemērošanas nosacījumi. Atsevišķos gadījumos, ja groza summa nesasniedz minimālo summu 20 €, atlaides kods var nebūt derīgs. Atlaides kods nav derīgs precēm, kas marķētas ar zīmi “Akcija” vai “Izpārdošana”. Atlaides kodu var iegūt NANO GO, UAB vai tās partneru rīkoto akciju laikā. Atlaides koda izmantošana: Pievienojiet preces grozam. Noklikšķiniet uz saites Grozs un lodziņā “Atlaides kods” ievadiet atlaides kodu un nospiediet blakus esošo pogu “Piemērot”. Tas dos jums atlaidi, kas pieder jums. Atlaižu kodi nesummējas. Vienā pirkumā var izmantot tikai vienu atlaides kodu.

Preču pasūtīšana un apmaksa
8.1. Pircējs pēc interneta veikala apmeklējuma izvēlas sev tīkamās preces un ievieto tās iepirkumu grozā. Pēc iepirkumu groza izveidošanas Pircējs ievada pasūtījuma izpildei nepieciešamos personas datus: savu vārdu, uzvārdu, adresi, kur preces tiks piegādātas, tālruņa numuru (tālruņa numurs obligāti jāievada +370 formātā), un papildu informācija, kas var būt svarīga, piegādājot pasūtītās preces. Pircējs izvēlas pieņemamu nosūtīšanas veidu no piedāvātā pārvadātāju saraksta. Ja sūtījums tiek nosūtīts uz pasta nodaļu/saņemšanas punktu – Pircējs norāda pārvadātāju un pasta nodaļu, uz kuru sūtījums tiks piegādāts. Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar šiem noteikumiem un apstiprina pasūtījumu.
8.2. Maksājumu var veikt, izmantojot visu Lietuvā reģistrēto banku elektroniskās bankas pakalpojumus, kā arī Visa/MasterCard maksājumu kartes. Norēķini ir iespējami eiro valūtā. Maksājumi tiek apstrādāti, izmantojot Montonio, MakeCommerce.lt, Paysera.lt, Paypal.com maksājumu platformas, pēc pircēja izvēles.
8.3. Ja nevarat samaksāt par iepirkumu grozu, lūdzu sazinieties ar mums pa tel. +37061846400 vai e-pastu e-pasts: info@nanogo.lv nanogo.group@gmail.com, un mēs nosūtīsim jums tiešā maksājuma saiti, pamatojoties uz jūsu iepirkumu groza ģenerēto PVN rēķinu.
8.4. COD – apmaksa kurjeram vai pasta automātam – tikai pēc sazvanīšanas +37061846400 un par to vienojoties.

Preču piegāde
9.1. Pasūtot preces, pircējam jānorāda precīza piegādes adrese un tālruņa numurs +371 xxxx xxxx PILNĪGS NUMURS AR STARPTAUTISKĀ KODU NEPIECIEŠAMS +371xxxx xxxx
9.2. Preces tiek piegādātas uz Venipak, Omniva, LP Express, UNISEND pastkastēm vai ar LT express, Venipak kurjeriem pēc pircēja izvēles pirkuma brīdī.
9.3. Pārdevējs patur tiesības mainīt pircēja izvēlēto pārvadātāju, piegādājot preci pircēja izvēlētajā pasta nodaļā. Tehnisku šķēršļu dēļ pārvadātājs var piegādāt preci uz nākamo pasta nodaļu pēc Pircēja izvēles.
9.4. Pircējam preces jāpieņem pašam. Ja Pircējs nevar saņemt preci pats, bet preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, Pircējam nav tiesību izvirzīt pretenzijas par piegādāto preci nepareizai personai.
9.5. Pārdevējs nosūta preces pircējam 1 – 2 darba dienu laikā pēc pircēja pirkuma brīdī izvēlētā piegādes veida.
9.6. Ja pircējs pārvadātāja noteiktajos pakas uzglabāšanas termiņos savas vainas dēļ sūtījumu neizņem no paku uzglabāšanas pasta nodaļas/termināla, paka tiek atdota atpakaļ pārdevējam, un tiek uzskatīts, ka Pārdevējs ir izpildījis Sūtījumu. Pirkums – Pārdošanas līgums. Saskaņā ar līgumu Pārdevējs var nosūtīt preces atkārtoti pēc tam, kad Pircējs ir apmaksājis preču atgriešanas (pakas atgriešanai tiek izmantots kurjerpakalpojums) un atkārtotas nosūtīšanas (pircējs izvēlas nosūtīšanas veidu) izdevumus. Ar pārvadātāju preču piegādes un uzglabāšanas noteikumiem lasiet Omniva, LP Express, Venipak palīdzības sadaļās.
9.7. Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preču piegādes noteikumu pārkāpšanu, ja preces Pircējam netiek piegādātas vai netiek piegādātas laikā Pircēja vainas dēļ (nepareizi kontakti vai piegādes dati) vai tādu apstākļu dēļ, kas nav saistīti ar preču piegādi. Pārdevēja kontrole.
9.8. Pārdevējs nav atbildīgs par Pircējam nepiegādātām precēm, ja Pircējs pirkuma laikā nepareizi norādījis piegādes adresi vai tālruņa numuru.
9.9. Pārdevējs iepako un nosūta pasūtītās preces atbilstoši pārvadātāju noteiktajām prasībām, tāpēc Pārdevējs nav atbildīgs par Pircējam nepiegādātajām, piegādātajām, bet pārvadātāja vainas dēļ sabojātām vai bojātām precēm.
9.10.Visu pārdodamo preču raksturojums ir norādīts katrai precei pievienotajā aprakstā. Pārdevējs neatbild par to, ka interneta veikalā esošās preces krāsa, forma vai citi parametri var neatbilst reālajam preces izmēram, formai un krāsai Pircēja izmantotā monitora īpašību dēļ.
9.11. Visu pārdoto preču izskats, iepakojums un etiķete var atšķirties no interneta veikalā redzamā preces fotoattēla atkarībā no ražošanas partijas.
9.12. Visu pārdoto preču krāsa vai smarža var atšķirties no aprakstiem interneta veikalā, atkarībā no ražošanas partijas.
9.13. Ja Pircējs atceļ preču pirkuma līgumu, Pircējam tiek atgrieztas visas Pircēja samaksātās summas, tai skaitā preces piegādes izmaksas, kuras Pircējs ir apmaksājis pirms preču nosūtīšanas.

Preču atgriešana
10.1. Kvalitatīvas preces var atgriezt 14 dienu laikā pēc saņemšanas. Pārdoto nekvalitatīvo preču defekti tiek novērsti, nekvalitatīvās preces apmainītas, atdotas saskaņā ar Lietuvas Republikas Civilkodeksa noteikumiem.
10.2. Preču atgriešanai ir jāievēro šādi nosacījumi:
10.2.1. Atgriežamajai precei jābūt oriģinālajā, kārtīgā iepakojumā (šis punkts neattiecas uz preces defektīvas atgriešanas gadījumā);
10.2.2. Precei jābūt Pircēja nebojātai;
10.2.3. Precei jābūt nelietotai, nezaudējot savu komerciālo izskatu: neskarta etiķete, nenoplīsusi aizsargplēve u.c. (šis punkts neattiecas uz bojātas preces atgriešanu);
10.2.4. Atgriežamajai precei jābūt tādā pašā iepakojumā, kādā ir Pircēja saņemtā prece (šis punkts neattiecas, ja tiek atgriezta bojāta prece);
10.2.5. Kvalitatīvas preces(-u) atgriešanas piegādes izmaksas sedz pircējs.
10.2.6. Pārdevējam ir tiesības atteikties pieņemt Pircēja atgrieztās preces, ja netika ievēroti preču atgriešanas nosacījumi;
10.2.7. Preču atgriešana tiek veikta Pārdevēja noteiktajā veidā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces saņemšanas dienas (šis punkts neattiecas uz gadījumiem, kad prece ir nekvalitatīva – tādā gadījumā , preču atgriešana tiek veikta likumā noteiktajā garantijas termiņā);
10.3. Atbilstošas kvalitātes preču atgriešana un apmaiņa tiek veikta saskaņā ar Civilkodeksa 6.22810.panta 1.daļu;
10.4. Nauda, kas samaksāta par Pircēja pieņemtajām, bet vēlāk noraidītajām precēm (pēc piegādes maksas ieturēšanas, ja tādas ir), tiek atgriezta Pircēja kontā ne vēlāk kā 5 (piecu) dienu laikā no preces atgriešanas Pārdevējam dienas, ja vien Pārdevējs un Pircējs vienojas citādi.

Preču iepakošana
11.1. Lai taupītu dabas resursus, SIA NANO GO sūtījuma iesaiņošanai un tā robu aizpildīšanai var izmantot otrreizējo iepakojumu un citus jau izmantotos materiālus.

Nobeiguma noteikumi
12.1. Šie noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem.
12.2. Šie noteikumi un attiecības starp Pusēm saistībā ar šiem noteikumiem tiek piemērotas un interpretētas, pamatojoties uz Lietuvas Republikas likumiem.
12.3. Visas domstarpības, kas rodas no šo noteikumu izpildes, tiek risinātas pārrunu ceļā. Ja vienoties neizdodas, strīdi tiek risināti Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
12.4. Puses tiek atbrīvotas no šajos Noteikumos noteikto saistību izpildes, ja tās nav iespējams izpildīt no Pusēm neatkarīgu neparedzētu apstākļu dēļ (Force majeure).
**Nav spēkā, pasūtot preces par vairumtirdzniecības cenu.

Translated with DeepL.com