FAQ

FAQ

FAQ – palīdzības centrs

Biežākās problēmas un to risinājumi

Risinājums:
1. Ja nevarat pabeigt pasūtījumu automātiskā maksājuma problēmas dēļ, izmantojot jūsu izvēlēto banku, lūdzu, rakstiet mums pakomātu, no kura vēlaties saņemt paku, mēs veiksim pasūtījumu un nosūtīsim jums maksājuma saiti caur kuru par pirkumu apmaksāsiet, izmantojot elektronisko banku, platformā “Montonio”.
2. Maksāt var arī ar bankas pārskaitījumu uz uzņēmuma kontu, norādot pasūtījuma numuru.

Risinājums:
Vietne izmanto sīkdatnes. Sīkdatnes. Jūsu ierīce glabā dažādus vietņu datus 7–30 dienas.
Ja iepriekš esat pārlūkojis vietni un pievienojis kādu preci savam grozam, pēc kāda laika prece paliks grozā, un, atkārtoti noklikšķinot uz “Pievienot grozam”, tajā būs divas vienības.
1. Groza lapā sadaļā “Daudzums” ievadiet 1 (vēlamais daudzums) un noklikšķiniet uz “Atjaunināt grozu”.
2. Dodieties uz groza lapu un pilnībā izņemiet preci ar nepareizu daudzumu. Atgriežoties veikalā, pievienojiet preci atpakaļ grozam ar vienu klikšķi “Pievienot grozam”.

Risinājums:
1. Maksājuma lapā aizpildot savus datus, jāaizpilda visi obligātie lauki, kas atzīmēti ar zvaigznīti un iezīmēti sarkanā krāsā.
2. Pārbaudiet, vai esat izvēlējies piegādes veidu un pakomātu.
3. Neaizmirstiet izlasīt un piekrist uzņēmuma noteikumiem un nosacījumiem un atzīmēt norādīto rūtiņu: Esmu izlasījis un piekrītu preču pirkšanas un pārdošanas noteikumiem NANO GO mājaslapā.

Vienīgie neobligātie lauki ir: uzņēmuma nosaukums, uzņēmuma kods, PVN maksātāja numurs.
Izveidot kontu” nav nepieciešams. Pasūtījuma informācija, PVN rēķins un izsekošanas numurs tiks nosūtīts jums pa e-pastu.
Izmantojiet “Sūtīt uz citu adresi“, ja jūsu reģistrācijas adrese atšķiras no piegādes adreses. Piemēram: izmantojot kurjera pakalpojumu, uzņēmuma reģistrācijas adrese atšķiras no piegādes adreses.
Sadaļā “Piezīmes kurjeram” sniedziet tikai īsu informāciju, piemēram, durvju kodu.

Risinājums:

Iepērkoties mājaslapā, pārliecinieties, ka atrodaties: nanogo.lv. Automātiskie maksājumi tiek veikti, izmantojot maksājumu platformas: Montonio, Makecommerce, Paysera, Stripe. Šīs platformas novirza jūs uz jūsu izvēlēto banku un nodrošina drošu maksājumu. Ja neesat pārliecināts, vai automātiskais maksājums ir drošs, izvēlieties “Bankas pārskaitījums – manuālā maksājuma veids” un veiciet maksājumu (pārskaitījumu) uz pasūtījumā norādīto uzņēmuma kontu, norādot maksājuma mērķi – pasūtījuma numuru.

Vai man ir jānorāda savs personas kods, veicot pasūtījumu?

Nē, jums nav jānorāda savs personas kods vai dzimšanas datums. Lai iegūtu plašāku informāciju par personas datu vākšanu, lūdzu, izlasiet “Privātuma politiku”.

Vai nevarat atrast atbildi?

Vietnes nanogo.lv satura, fotoattēlu, tekstu un visas citas informācijas kopēšana, izplatīšana vai izmantošana komerciālos nolūkos ir aizliegta.

Dalīties